Punktformat inlägg

Har faktiskt inte så där jädra mycket att berätta, men kör trots det lite i bloggen i dag.

* Nenad Djordjevic gjorde 45 friska minuter mot det ryska division 1-laget Chabararovsk. Personligen ser jag honom gärna i den allsvenska seriepremiären, som mittback!

* Joachim Lantz har bestämt sig. Det blev IFK Berga som fick hans signatur. En prestigevärvning av Berga, som kommer att ha stor nytta av Lantz under säsongen.

* Fortsätter att ringa runt till lokalfotbollens tränare. Skönt att få höra det ena utspelet efter det andra...

* Krif Hockey, Karlskrona HK, och Olofströms IK har ena skridskoskenan i kvalserien till hockeyallsvenskan. Hockeyn i Blekinge är hot, hot, hot.
Själv kommer jag bevaka Nyköping-Krif Hockey uppe i Nyköping för Blekingesports räkning. Fortsätter sagan för Krif?

* Har haft elektriker på plats under två dagar. Inte så jättepopulärt i mina ögon att de traskar in 07.00. när man själv slutar 23.30 dagen innan. Men det har bara varit att bita i det sura äpplet. Jag har haft trevliga diskussioner med dem, om allt mellan himmel och jord.

*Lionel Messi i all ära, men den dagen Zlatan Ibrahimovic och Alessandro Del Piero slutar -  kommer beröra mig mer än Messis avsked.


/Grozzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0