25-årsfest


I fredag var ju annars det stora samtalsämnet pingisturneringen.
Det var elitklassen i journalistettan som körde en miniturneringen.
Undertecknad gick lite överaskande obesegrad fram tills finalen där favoriten D.J
blev för stark. Tror både O.M och T.U är besvikna över sina insatser. Men det är bara att komma igen grabbar!


I lördag var det stor galej.
Då firad vi Kimpas 25 första levandsår!
Det var en trevlig tillställning. Själv blev man bakom flötet
lite för tidigt på kvällen, men lika kul hade jag för det!.



Det väntas ett fuskigt höstlov snart! Skönt!


Blev grymt inspirerad efter helgens bravader.
Kanske dyker det upp en 25-års fest i ett hus nära dig runt jul, vem vet?


Även i dag tänkte jag delge mina funderingar över klassen.

Dock är det inte så lustigt att den är som den är. 20-talet elever i samma klass som läser journalistik.

Tror fan det blir skitsnack då!

Det ryktas hejvilt om att det cirkulerar ett eller flera kärlekspar i klassen? Jag vet ingenting!

Lite dålig balans i mitt inlägg i kväll men men så är livet.

Äntligen tog Frölunda en seger.
Nu blir det SMGULD!

Skjutningarna i Malmö
har trappats upp den senaste veckan. Man får väl bara hoppas att de får ta tag på den skjutgalne mannen innan fler offer måste dö!

see you m8

//Grozzan


Kommentarer
Postat av: OM

Jag kommer igen till den riktiga turneringen. Jag blir bara bättre och bättre!



Lägligt med lov nu. Tycker du det är mycket skitsnack? Inte så farligt va? Jag har inte heller nåtts av ryktena om att det cirkulerar flera kärlekspar i klassen. Ett vet vi ju, men vad säger ryktet mer? ;)



Ha ett trevligt lov, Grozzan!

2010-10-29 @ 16:42:16
URL: http://farjebloggen.blogg.se/
Postat av: Grozzan

Hej OM!



Jag tror du kan bli en "dark horse" i den riktiga turneringen. Tror att det blir en topp-4 placering till slut för dig.



Jag vet inte, kanske bara är jag som är överkänslig gällande klassen? Men visst förekommer snacket=)



Angående kärleksrykterna så får jag som journalist inte röja min källa, då detta är konfidentionella uppgifter=)



Önskar ävem dig ett undebart lov!



Vi ses framöver!

2010-10-29 @ 17:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0