Frossa

Igår(lördag) vaknade jag upp med en jävla smärta i ryggen, hade nog överansträngt ryggen på gymmet i fredags. Som tur är har det blivit bättre och bättre. Jag tog lite REPARIL och det kändes bättre. Blir ingen träning förrän måndag nu.

Annars handlade gårdagen mycket om fotboll. Såg två matcher live igår. En ungdomsmatch och Kalmar FFs match mot IFK. Däremellan hann jag med att sälja programblad till matchen.

Kalmar FF har drabbats av guldfrossa, spelet  fungerade bra igår. Man skapade otroligt många målchanser med hade svårt att sätta pricken över i:et. Nanne var nöjd med prestationen och det kan jag som fotbollstränare förstå. Spelar man ut blåvitt som Kalmar gjorde igår så ska man normalt vinna. Men att inte göra mål på alla dessa chanser kan bero
på att spelarna har guldfrossa! Jag tror endå att Kalmar bärgar hem guldet!


Juventus är inte samma Juve som förr. Jag ska inte klaga på Ranieri, Juventus har  stora skadebekymmer men när han byter ut lagets hjärta Del Piero med 20 minuter kvar så tänker han fel. Spelat såg håglöst ut igår. Tränaren får Real matchen i cl på sig att övertyga ledningen att han är rätt man vid rodret. Förlust där och han ryker.

Nu väntar match för U1 i Stadskampen mot Kalmar Södra, blir en spännande match.

Ge mig en seger ikväll Nybro!

Fan vad  jag diggar dig Markus Birro!

Varför måste alla skryta om sig själva i sina bloggar?

/Grozzan



                                                 GULDFROSSA!


Kommentarer
Postat av: Nicke. G

Jag håller med dig om guldfrossan... Men det kommer bli en otrolig spännande avslutning på allsvenskan.



I morgon krossar vi Djurgården... FORZA BAJEN :-)

2008-10-19 @ 23:58:10
URL: http://nicke-grozdanovski.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0