ljusterapi 8/11-10

Hej Bloggen!


Äntligen är det dags att få skriva sina alster här igen!

Jag har ju inte haft tillgång till Internet på en vecka så det har således varit svårt att blogga!

Anledningen till att jag inte haft tillgång till Internet är att jag har haft höstlov. På platsen där jag befunnit mig förra veckan så fanns det inte "nät". Lite stenålders men men....

Ett lov som har varit helt okey.

Det har blivit en hel del träning blandat med en del besök.

Dessutom har jag återigen blivit en korpen lirare i den magnifika idrotten innebandy.
Som kronan på verket så fick man debutera med att pytsa en balja, härligt!. Dock slutade matchen 5-5 men det var grymt kul att spela.Hoppas man får göra fler matcher, men det är coach som bestämmer. Jag har i allafall gjort vad jag kunnat för att övertyga honom.

Tillbaks från lov, då regnar/snöar det skolarbeten att göra. Samtidigt som det är kul med utmaningar så är det saker som måste göras!

Ja så har det blivit bekräftat att ett av kärleksparen i klassen är sant!.
Bloggen säger grattis till paret och önskar dem all lycka framöver!
Gällande andra par i klassen har det från en anynom källa kommit en kraftig dementi på att något
skulle vara på gång mellan de båda parterna. Mer behöver inte sägas i frågan.


Det är bara att lyfta på hatten för Malmö FF!
Ett värdigare mästarlag var ett par år sedan vi hade inom svensk fotboll.

Nu väntar jag bara på att Bajen ska ta hem cupguldet!=)


Kvällens träningspass blev halvvmisslyckat, aja bättre lycka nästa gång!


På hemmaplan ryktas det Johansfors kommande nyfärvärv, mer förtäljer jag inte. 

Forza Juve!!!

 
Såg premiäravsnittet av "Ung & Bortskämd"
patetiskt program!! haha
Föräldrarna är ju inte ett dugg bättre än sina barn.


Oj nu börjar snart fingrarna blöda, dags att släcka detta inlägg.

Over and out

//Grozzan


Kommentarer
Postat av: OM

Skvallerbloggaren Perez Hilton, släng dig i väggen!

2010-11-09 @ 09:56:25
URL: http://farjebloggen.blogg.se/
Postat av: Jennie

finns det fler kärlekspar? vilka då? homopar eller ? :P

2010-11-16 @ 13:22:30
Postat av: Webmaster

Ja du Jennie=)

Då detta är inaktuellt nu,så finner jag det icke relevant att svara på din frågeställning.

2010-11-17 @ 12:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0